YAMAHA TDM България
YAMAHA TDM БЪЛГАРИЯ => Подобрения => Topic started by: fena on November 22, 2016, 20:20
-
Пускам тази тема за колеги който също като мен са се чудили дали като се повдигне кормилото ще стигнат жилата, спирачния маркуч и кабелите.
Купих си повдигачи 5 см. Монтирах ги за около 2 часа! Трябваше да прережа всички свински опашки по коловете който държаха кабелите, отхлабих водача на спирачния маркуч който е до клаксона и вдигнах Кормилото.
Не ми хареса жилото на газта при завиване пълен ляв. Преместих ги да вървят отстрани до кола (беше пред трипътника) ограничих го със свинските опашки и всичко заработи идеално.
Резултата за мен лично е страхотен! Мисля, че мотора ми стана по-лесно управляем тъй като кормилото дойде по-близко до мен! Язденето прав вече ми идва перфектно и тъй като се повдигна кормилото се повдигнаха и огледалата и следователно по-добра видимост назад.
Снимков материал очаквайте по-късно от ротния.
-
Искам да ти седна мотора :)
Sw motech ли си взе ?
-
Ето и обещаните снимки.
-
SW китайски :)
https://www.aliexpress.com/item/Black-Universal-Anodized-2-Inch-Pivoting-Motorcycle-Handlebar-Riser-For-7-8-28mm-Bars-Clamp/32657545678.html?spm=2114.10010108.1000013.5.2Z4e6R&scm=1007.13339.60109.0&pvid=57afc2e0-c20c-4585-9310-9e0f9d2e7b26&tpp=1
-
Да живеят китайците... екстра е станало, а и цената е трепач ;)
-
Аз пък му се чудя дали туй ще стане за TDM-а?
http://www.banggood.com/2X-Universal-Motorcycle-Bike-Bar-Handlebar-Riser-Clamp-Trials-Taper-p-79955.html?rmmds=mywishlist
-
SW китайски :)
https://www.aliexpress.com/item/Black-Universal-Anodized-2-Inch-Pivoting-Motorcycle-Handlebar-Riser-For-7-8-28mm-Bars-Clamp/32657545678.html?spm=2114.10010108.1000013.5.2Z4e6R&scm=1007.13339.60109.0&pvid=57afc2e0-c20c-4585-9310-9e0f9d2e7b26&tpp=1
Интересни са, можеш освен да повдигаш а и да придърпваш кормилото към теб... много добро попадение
-
Вие слагате по-високи кормила, а аз смятам като се прибера да махна широкото високо кормило, да сложа оригиналните рикохватки на X-a, и да усетя оригиналната геометрия и аеродинамика :-)
Дениславе - супер! Освен това си проиграл процедурата и Ротния ще е сигурен, че 5 см. повдигане няма да е проблем за жилата.
п.с. това е добра идея за разработка - освен да се променя ъгъла (като на тези от линка) да варира и дължината :-)
-
Екстра са повдигачите, може и аз да ги пробвам ... ма като гледам кви подобрения правим, дали направо по една GSka да не си вземем ;D
-
Не богохулствай, подобрявай !!!
-
Аз пък му се чудя дали туй ще стане за TDM-а?
http://www.banggood.com/2X-Universal-Motorcycle-Bike-Bar-Handlebar-Riser-Clamp-Trials-Taper-p-79955.html?rmmds=mywishlist
Ради, специално тези са за кормило 28 мм. а на ТДМ-а е 22 мм. вероятно ако се разровиш още малко ще намериш и за 22мм.
Дениславе - супер! Освен това си проиграл процедурата и Ротния ще е сигурен, че 5 см. повдигане няма да е проблем за жилата.
п.с. това е добра идея за разработка - освен да се променя ъгъла (като на тези от линка) да варира и дължината :-)
Той Ротния ако иска широко кормило+ повдигачи за там вече не знам дали ще му стигнат жилата... Но да не забравяме ,че той е винаги прав и смята нещата до най-малката подробност и умножава по 3,14 :D :D
-
http://www.banggood.com/2X-Universal-Motorcycle-Bike-Bar-Handlebar-Riser-Clamp-Trials-Taper-p-79955.html?rmmds=mywishlist
Ради, специално тези са за кормило 28 мм. а на ТДМ-а е 22 мм. вероятно ако се разровиш още малко ще намериш и за 22мм.
Дениславе, ама и линка който си пуснал е 28мм?! или не си с оригиналното
-
На Денислав е с преходни втулки които вървят в комплекта така че става и за двата размера.
-
Дениславе, ама и линка който си пуснал е 28мм?! или не си с оригиналното
Ето тези вече са с втулки като моите и имаш избор на цвят: https://www.aliexpress.com/item/Universal-Anodized-2-Inch-Pivoting-Motorcycle-Handlebar-Riser-For-7-8-22mm-and-1-1-8/32728249260.html?spm=2114.10010108.1000014.8.33Lmtc&scm=1007.13338.46806.0&pvid=7aac26f1-d984-4d07-a879-86a336a388ca&tpp=1
-
Такива повдигачи като на денислав в момента ги има в Английският Ибей и са на цена от 39 лева
http://www.ebay.co.uk/itm/201735975733?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
-
Аз пък ако бях намерил "свалячи" можеше още да съм с TDM aма нейсе :P
-
И аз от вчера вкарах Чопъра в ТДМ-а. Вдигнах кормилото със 7 см, придърпах го към мен и вече съм яхнал бръснарския стол. Удобството е жестоко. Стойката също се оправи. Няма го напрежението в кръста /говоря за тези, които минават по 3-4000 км.на преход/. Само жилото на съединителя ми се опря, но като го изкарах от дупките, си дойде на мястото. Е, и на кабелите им промених малко маршрута, но си преминават комплект, така, че.....за около час и половина всичко си дойде на местото. Утре продължавам с ролбарите. Там ще видя голям зор, че болтовете на двигателя вобще не отлепят мамка им. ШШубе ме е да ги понапъна по-жестоко....
-
Koи болтове?
Ако са тези основните, големите не ги напъвай, първо се наведи и виж стоперните болтове които трябва да отхлабиш...
Предполагам от там ти идва проблема.
Дай снимка на новите преходници
-
Видях ги Веско. И затова не продължих с напъните ама стана доста късно и се отказах с напъните. Ше ги слагам в събота, че трябва да накича и фарчетата за да сме гъзета за 22.03 :) Утре ще снимам "чопъра" и ще постна снимки. Съвсем различно е удоволствието от шофирането въпреки, че направих само едно две кръгчета. Сложих тези от "АЛИекспрес". Знаеш, че пазарувам от там. Дойдоха за 20 дни и са си доста добра изработка.../да не чуе дявола де/
-
Привет колеги!
Дано да не бъркам мястото, но ако трябва, изместете поста.
Та едно познато майсторче направи те тва:
http://media.snimka.bg/s1/6106/038456498-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/6106/038456499-big.jpg?r=0
Това е прототипа - повдигачите са 15мм като са напаснати да се редат един върху друг до постигане на
желаната височина. Материалът е алауминий с необходимата твърдост – познаваме се и му имам пълно доверие и предпочитам той да ми ги направи, отколкото да пробвам с китайски /чупил съм китайски алуминий вече/
Ще може да се оцветят в черно, синьо, златно и може би и други цветове.
Човекът калкулира цена на повдигачите 30 лв, а на капака 40лв.
Ако има желаещи да направим по-голяма поръчка, ще договорим отстъпка.
Тел. ми е 0878 11 84 51 - ако има нещо, звънете.
Айде със здраве!
-
Ако е твой човек кажи му да разкара плочата ямаха, отнема ценно място по кормилото за контрола на подгрева, мотнаж на GPS, 12 волтови изводи и други подобни екстри :-)
-
Гъсок, че може да има хора, които искат да им е красив мотора, а не да въртят километраж, като някои луди :)
-
Ако е твой човек кажи му да разкара плочата ямаха, отнема ценно място по кормилото за контрола на подгрева, мотнаж на GPS, 12 волтови изводи и други подобни екстри :-)
Точно това щях да кажа, красиво е ама отнема ценно място за уреди (бойлер, ютия и т.н.) :P
-
Сега мисля за сушилнята къде да сложа.. иначе на моя си има извод за запалка с набит в нея волтметър и юсб, подгрев и даже едно грозно копче за допълнителните фарове. А плочката мен ме кефи и затова я пуснах да я видите.
Иначе може с оригиналните капачки - всеки си харесва мотора по различен начин.
-
За сушилнята питай злото, не знам как успява да я събере в моите куфари ... :D :D :D
-
Предлагам да отделим време за разузнавателна мисия на ЧРД-то. Ще се въоръжим с пиене и ядене и ще се "спотаим" в близост до обекта да видим що ще прави...
-
За сушилнята питай злото, не знам как успява да я събере в моите куфари ... :D :D :D
Всичко е ясно, поглежда куфарите и сушилнята остро, и те се оправят сами :o
-
Привет колеги!
Дано да не бъркам мястото, но ако трябва, изместете поста.
Та едно познато майсторче направи те тва:
http://media.snimka.bg/s1/6106/038456498-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/6106/038456499-big.jpg?r=0
Това е прототипа - повдигачите са 15мм като са напаснати да се редат един върху друг до постигане на
желаната височина. Материалът е алауминий с необходимата твърдост – познаваме се и му имам пълно доверие и предпочитам той да ми ги направи, отколкото да пробвам с китайски /чупил съм китайски алуминий вече/
Ще може да се оцветят в черно, синьо, златно и може би и други цветове.
Човекът калкулира цена на повдигачите 30 лв, а на капака 40лв.
Ако има желаещи да направим по-голяма поръчка, ще договорим отстъпка.
Тел. ми е 0878 11 84 51 - ако има нещо, звънете.
Айде със здраве!
няма желаещи? :(
-
Предполагам, че ако ги видят на живо ще има. Аз си взех, като на Денислав. След като ги видях на неговия мотор.
-
ИМА И ДРУГ ВАРИАНТ
-
Румба, голям авантюрист си след като се доверяваш на това...
Велосипедът е лек и контролът му с едноточков захват на кормилото не е проблем.
При мотоциклета натоварването е много различно и не знам дали този захват не е прекалено опасен.
-
Той добре гоме подсилил с планката, но остава вупроса за естетичната част на изпълнението
-
Веско , това го издялах и го карах с него повече от 300 км.Целта ми беше, да пробвам максималната дължина на жилата и удобството при по изправена стойка на гърба и установих , че не е необходимо да се вдигнат ръцете а да минат назад.Че при ТДМа заемана позиция е като приготвен :(да те еб.т , да еб.ш , илида сер.ш !) п.с. Ето го и крайния резултат:
-
офффф напрегнах се по-предната снимки Румба.
-
Павка , хиляди пари съм похарчил за неща които се копуват и после не вършат работа .Затова реших първо да пробвам . Не че 50 лв. са много пари .Но ефекта (при мен е положителен) и си ги купих и монтирах !Крайна сметка ; с 50 ЛВ си купих лекарство против болката в гърба ;D
-
Май месец ще седна на някой мотор с вдигнато кормило да видя каква е разликата. Аз съм 1.90 и стоковото кормило ми е доста удобно.
-
Май месец ще седна на някой мотор с вдигнато кормило да видя каква е разликата. Аз съм 1.90 и стоковото кормило ми е доста удобно.
Това, че ти е удобно по-скоро се дължи на факта, че кръста ти се чувстава добре.
Мое мнение :)
-
Румба аз ги пробвах на Денислав на мотора. Обаче бих ги вдигнал и още ако имаше как
-
Павка, китайците поумняха достатъчно и нещата ги изпипват добре ! изчислили са максималната дължина на която позволяват оргиналните жила и маркучи . За по нагоре или по назад - иска нови жила ! Аз ако не бях сложил тези джаджи , досега да съм продал мотора (мразим да ме боли) и сега му се кефя повече от BMV-to ;D ;D
-
Кажи го пак Румба ;D ;D ;D
-
Каквото и да слагате - ТДМ-а Супер Тенере или чопър няма да стане ;D
Китайците не са поумняли, просто се запасяват с ралични варианти за всеки случай, аз лично не разчитам на нищо свързано със живота ми на тях. Лично мнение :)
Забелязвам, че много колеги са прегърбени на TDM, не е виновен мотора, а общото състояние на тялото.
Аз също се улавам в това състояние и след 100-200 км ме заболява кръста, но след като се усетя и нямам проблем.
Не вярвам кормило по-високо с 5 см да промени нещо по положението на тялото, просто ръцете ще са ви по-високо, торса си остава същия, освен ако не дръпнете кормилото към или от тялото, по-скоро е удовлетворение от самото чувство на някаква промяна. Поправете ме, ако греша :)
-
Ами ти сам се поправи като спомена изтеглянето назадна кормилото..така ние, с късите ръцендобиваме по-права стойка и кръста не се схваща
П.с.
Облегалката също адски допринася за комфорта
-
Всяка промяна оказва последствия дори и да са минимални. Според мен с повдигане на кормилото то безспорно идва към нас, защото ъгъла на предницата работи в наша полза. Естествено това наистина е малка промяна. Преходниците на Румбата които ползвам и аз и много други вече имат друг ефект. Това че са Китайски мен лично не ме притеснява-днес почти всичко идва от фабрики там. При мен кормилото е сменено с по-широко (KTM Duke) и май само на мен ми харесва 8)
За това всички тук имаме различни мнения свързани с комфорт, дизайн и куп други показатели. Да сме живи и здрави да експериментираме и правим с моторите си това което всеки един от нас харесва ;)
-
.....Поправете ме, ако греша :)
Колкото по високо ръцете толкова по-ниско падат лактите и повече се доближават до торса.
От там идва повече вкарване на тяло при управлението и по малко физически усилия идващи от ръцете , раменете и кръста .
Разбира се всичко това в някакви граници иначе постигаме обратния ефект .
-
На някой да му се намират останали повдигачи и да иска да се раздели с тях?
-
Да дам отзив след монтажа на повдигачите(при заводско кормило) - за няколко дни градско не мога да усетя голяма полза откъм стойка и умора, но определено съм леееко по-изправен и сега кормилото минава над огледалата на колите ;D
Минус е че се налага релокация на кабелите,спирачния маркуч и жилата..
Като цяло, за около час става трансформацията ;)
П.с.
Препоръчвам!
-
Днес и аз(ние с брат ми) монтирахме диджафки но кормилото на моя мотор.
От5арахме 2ч в проби и грешки 8а местене на кабели, жило на съединителя, маркучи.....
Много ми дразни пътя на жилото и спирачните маркучи. Мисля си да ги лекувам с други. Иначе ми харесва резултата-като позиция и като визия