ТДМ България държи новият рекорд за най-много Yamaha TDM на едно място.

Author Topic: Заигравка с верига и пиньони 900-ка  (Read 226 times)

Offline apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 706
Така...чудех се къде да пусна темата, та след 2 ракии реших да е в "подобрения"
След дълго умуване и самоубеждаване(и оборване), тая зима реших да си поиграя със задвижващата система на мотора...
Знаете, 16х42 зъба и 118 звена  е заводската оферта..
След умуване, реших да не прекалявам и минах на 16х39 и 116 звена (това се наложи, щото веригата стана дълга и не може се опъне)
Резултата:
1. Дъълги скорости (само за 1вата е минус ефекта)
2.засечено с GPS, скоростта е 1:1 с реалната
3.НЕ превърта гумата, не се изправя..приемам го като +
4.разход ще допълня след някое извънградско каране
5.имам усещане за по-плавно движение и ускорение при ниски обороти (знам ли,може да е щото съм си регулирал веригата)

П.с.
Ако някой има въпроси, да ги задава.

Offline Kris_inc

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 257
  • Kawasaki Versys 1000
Re: Заигравка с верига и пиньони 900-ка
« Reply #1 on: February 20, 2020, 10:36 »
Лошо няма, че изпробваш нови неща, но защо мина на -3 на задният, вместо +1 на предният, където ефектът е същият?

Или пък причината е в отчитането на скоростта, защото на ТДМ-а там е датчика за скоростомера?

Offline Павката

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 819
  • Yamaha TDM900
Re: Заигравка с верига и пиньони 900-ка
« Reply #2 on: February 20, 2020, 17:28 »

3.НЕ превърта гумата, не се изправя..приемам го като +


убил си моторчето, не те е срам
TDM - Turn the Dreams to Memories ! ! !

Offline apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 706
Re: Заигравка с верига и пиньони 900-ка
« Reply #3 on: February 21, 2020, 15:21 »
Лошо няма, че изпробваш нови неща, но защо мина на -3 на задният, вместо +1 на предният, където ефектът е същият?

Или пък причината е в отчитането на скоростта, защото на ТДМ-а там е датчика за скоростомера?
Ефекта е същият в крайна сметка...
Следвам правилото, че ако нещо променям, то да е най-лесно за промяна.. предпочитам да НЕ пипам по двигателя,като мога да ровя по гумата със същия ефект ;)
П.с.
Павка, НЕ съм убил мотора, щото не го ползвам за дръпки и гонки ;)

Offline Kris_inc

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 257
  • Kawasaki Versys 1000
Re: Заигравка с верига и пиньони 900-ка
« Reply #4 on: February 21, 2020, 16:06 »
Предният пиньон се сменя също толкова лесно, а да сменяш там плюсовете са, че не променяш дължината на веригата, можеш да си гресираш оста на която се мушка пиньона, предният пиньон е по-евтин и не на последно място - предният пиньон се износва по-бързо от задният и една междинна смяна удължава животът на веригата.

Offline apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 706
Re: Заигравка с верига и пиньони 900-ка
« Reply #5 on: February 21, 2020, 17:53 »
Казах че ми е по-спокойно като пипам по-далече от двигателя ;)
Съветите са полезни за тия,които сега искат да пробват нещо друго, аз вече съм го направил по моя си начин ;)